Polityka prywatności

 

Niniejszy dokument określa zasady korzystania, zasady oraz sposób gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Użytkownikach serwisu internetowego www.oasistours.com.pl (Serwis

Właścicielem Serwisu jest OTI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 310/312, - wyłączny właściciel znaku towarowego OASIS TOURS (Administrator)

Administrator  oświadcza, iż przykłada szczególną wagę do zagadnień ochrony prywatności Użytkowników, stosując do tego celu odpowiednie środki organizacyjne i techniczne. 

Administrator informuje, iż:

  •  podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, zaś Użytkownik ma prawo dostępu do nich i poprawiania ich,
  • dane osobowe Użytkownika są przetwarzane celu realizacji przepisów prawa, w celu realizacji umowy, na potrzeby działań promocyjnych i handlowych 

Użytkownikom serwisu przysługuje prawo:

  • dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych poprzez kontakt z Administratorem,
  • żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. 

Administrator oświadcza, że strona korzysta z plików cookies.

Pliki cookies popularnie zwane "ciasteczkami" są niewielkimi, zawierającymi informacje plikami tekstowymi, wysyłanymi przez serwer www i zapisywanymi po stronie użytkownika na komputerze, laptopie, urządzeniu mobilnym lub innym urządzeniu podczas przeglądania stron internetowych. Przeglądarka przesyła zawarte w plikach cookies informacje, zapisane np.: na dysku twardym, z powrotem do strony odwiedzanej lub do innej strony internetowej, która rozpoznaje dany plik cookie, po każdej kolejnej wizycie na danej stronie. Parametry tych plików umożliwiają odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Pozwala to danej stronie internetowej rozpoznać urządzenie użytkownika
i wyświetlić dopasowaną do preferencji stronę internetową. "Ciasteczka" są najczęściej stosowane w przypadku stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających oraz zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz niepowtarzalny numer.
Należy pamiętać, że cookies:

  • nie służą identyfikacji użytkowników i na ich podstawie nie jest ustalana czyjakolwiek tożsamość
  • nie są szkodliwe i nie wpływają na sposób działania urządzeń
  • nie powodują zmian w konfiguracji urządzeń ani w oprogramowaniu
  • domyślne parametry cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył

Rodzaje cookies używanych na stronach:

Trwałe pliki cookies – dzięki takim plikom korzystanie z często odwiedzanych stron jest łatwiejsze. "Ciasteczka" pozostają na urządzeniu użytkownika przez okres czasu określony w tych plikach. Będą one aktywowane za każdym razem, kiedy użytkownik odwiedzi stronę internetową. Pliki pozostają na urządzeniu przez czas określony w parametrach cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia. 
Sesyjne pliki cookies – takie pliki pozwalają operatorom witryn internetowych rejestrować działania użytkownika podczas danej sesji przeglądarki. Pliki są tymczasowe i pozostają na urządzeniu aż do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki. 
Jak zarządzać plikami cookies?
W dowolnym momencie można zmienić ustawienia, usuwać i wyłączać pliki cookies. Wystarczy tak ustawić przeglądarkę, by nie akceptowała plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Warto jednak pamiętać, że nieakceptowanie "ciasteczek" może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze strony www. Standardowo przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają umieszczanie plików cookies. Ustawienia przeglądarki mogą też blokować automatyczną obsługę plików "cookies" lub informować o ich każdorazowym przesyłaniu na urządzenie użytkownika. Jeżeli pozostawi się "ciasteczka" włączone, należy pamiętać o wylogowaniu się po zakończeniu pracy na komputerze. Warto również pamiętać, że efektem zmiany ustawień przeglądarki, w zależności od wybranych opcji, może być brak możliwości korzystania z usług lub funkcji dostępnych na stronie www., w szczególności wymagających logowania. 

Administrator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym dokumencie
z ważnych powodów związanych ze zmianą:

  • warunków świadczenia i korzystania z usług świadczonych przez Administratora,
  • funkcjonalności Serwisu,
  • obowiązujących przepisów prawa

Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszego dokumentu zaczynają obowiązywać w momencie publikacji ich w Serwisie.

 

 

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji zawarliśmy w polityce cookies.

Zatwierdź